Tilmelding til møder og arrangementer

Vi har et samarbejde med avisen om vore læsermøder m.v., og det betyder at tilmelding og betaling sker via avisens internet butik.

Normalt vil der nederst i teksten til et arrangement være mulighed for med et klik at gå direkte til den relevante side i internet butikken (starter ved punkt 4 nedenfor).

Alternativt er fremgangsmåden ved tilmelding således (kræver e-mail adresse):

  1. Klik på følgende webadresse: www.butik.information.dk
  2. Klik på overskriften "Arrangementer" i den øverste bjælke i højre side.
  3. Find det pågældende arrangement og klik på det tilhørende foto, eller Køb-knappen. 
  4. Læs om mødet/arrangementet.
  5. Vælg medlem/ikke-medlem/studerende, udfyld antal deltagere og klik på Føj til kurv-knappen.
  6. Gentag punkt 5 hvis forskellige priser kategorier (medlem/ikke-medlem/studerende). 
  7. Tryk på affaldsspanden hvis et køb skal slettes.
  8. Hvis færdig med at handle, så sæt hak i boks for ok til handelsbetingelser og klik på Betal-knappen. 
  9. Indtast e-mail adresse og efterfølgende person oplysninger, og afslut med klik på Fortsæt til betaling-knappen.
  10. Betal med Betalingskort (Dankort, Visa eller MasterCard).
  11. Kvittering sendes til e-mail adresse. 

I denne internet butik kan man også købe en masse andre ting, samt tilmelde sig alle øvrige arrangementer, som avisen arrangerer og afholder. 

Hvis man ikke har en e-mail adresse

... eller hvis man ikke ønsker at benytte internet butikken, kan man tilmelde sig sig direkte til kasserer Finn Lillelund på e-mail [email protected] eller tlf. 23 44 00 18.

Udskriftsproblemer?

Flere oplyser at de har haft problemer med at udskrive kvitteringen, men det er ikke nødvendigt at medbringe kvittering til et læsermøde, blot oplys navn og ordrenummer ved indgangen.